Przyjmujesz swoich kontrahentów w siedzibie firmy? W Twoim biurze organizowane są codziennie spotkania z klientami? Prowadzisz działalność usługową i Twój lokal odwiedzają codziennie różne osoby? Jeżeli tak, to przeczytaj poniższą listę elementów składających się na wizerunek biura i zastanów się, czy zadbałeś o każdy z nich oraz, czy tworzą one spójną całość ze strategią działalności firmy.
Pamięta, że Twoje biuro jest wizytówką Twojej marki, a suma małych rzeczy składa się na całościowy odbiór naszego biznesu!
Elementy wizerunku biura:
– lokalizacja,
– oznakowanie firmy,
– gadżety biurowe,
– materiały reklamowe,
– możliwość zaparkowania,
– wyposażenie biura,
– strój pracowników,
– wystrój biura,
– nowoczesne technologie.
Lokalizacja:
– rozpoznawalny adres,
– miejsca parkingowe dla klientów,
– łatwość dojazdu,
– wizerunek budynku dopasowany do charakteru prowadzonej działalności,
– informacje na www, jak dojechać, konfiguracja z wtyczką Google Maps.
Oznakowanie:
– szyld,
– strzałki kierunkowe,
– tabliczka przy wejściu,
– oznakowanie domofonu.
Gadżety biurowe:
– długopisy firmowe,
– notesy,
– pendrive.
Materiały reklamowe:
– ulotka,
– folder
– wizytówki,
– plakat,
– rollup.
Zastawa i napoje:
– serwis kawowy,
– szklanki do napoi,
– kawa, herbata, woda, sok,
– cukier, mleko, cytryna,
– ciasteczka… 🙂
Strój pracowników:
– spójny z wykonywanym zawodem – temat na osobny wpis 🙂
Wystrój biura:
– ład i porządek,
– spójne kolorystycznie segregatory,
– wyeksponowane nagrody, certyfikaty,
– ciekawy element wyróżniający biuro, np. obrazy na ścianach, fototapeta, nietuzinkowe oświetlenie, wygodna poczekalnia, designerskie meble.
Nowoczesne technologie:
– sieć wifi dla odwiedzających,
– projektor.
I jak wypada Twoje biuro w odniesieniu do tej listy? 🙂 Czekam na komentarze!