WSPARCIE MARKETINGOWE DLA DEWELOPERÓW
Od 2008 roku wspieram deweloperów w prowadzeniu działań marketingowych i sprzedażowych. Współpracowałam z takimi firmami jak: Archicom, Toscom, Sanbet Nieruchomości, IgnerHome, Gant Development. Działałam jako zewnętrzny dział marketingu, tworzyłam i realizowałam kompleksowo strategie marketingowe bądź realizowałam wybrane działania, pełniłam rolę pełnomocnika spółek, pracowałam na etacie w działach sprzedaży i marketingu.
To pasja do nieruchomości sprawia, że z zaangażowaniem podchodzę do kolejnych projektów, a wieloletnie doświadczenie pozwala mi zaproponować najlepsze działania dla Państwa firmy i inwestycji!
W czym mogę pomóc?
Wprowadzenie inwestycji na rynek
– Przygotowanie strategii marketingowej
– Opracowanie budżetu marketingowego
– Przygotowanie nazwy inwestycji oraz logo
– Projekt i wdrożenie strony internetowej
– Katalog inwestycji oraz rzuty mieszkań
Marketing nieruchomości
– Reklama internetowa – FacebookAds, GoogleAds, Remarketing, Mailingi, newslettery, pozycjonowanie strony www
– Outdoor – billboardy, banery, tramwaje i autobusy
– Radio i kino
– Portale nieruchomościowe
– Akcje niestandardowe np. wysyłka SMS
Analizy
– Analiza konkurencji
– Analiza potencjału lokalizacji
– Tajemniczy klient w biurach sprzedaży
– Badania satysfakcji pozakupowej
– Rekomendacje dotyczące inwestycji – struktury mieszkań, części wspólnych, itp
Materiały reklamowe
– Logo inwestycji, wizytówka, papier firmowy
– Projekty materiałów reklamowych – foldery, plakaty, ulotki, banery internetowy billboardy, roll-upy
– Oznakowanie – inwestycji, biura sprzedaży, samochodów
– Sesje zdjęciowe – inwestycji, mieszkań, zespołu
– Filmy promocyjne i wizerunkowe, dzienniki budowy
Wartościowe treści
– Prowadzenie systematycznej komunikacji w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube
– Copywriting – przygotowanie treści aktualności, wpisów blogowych, artykułów sponsorowanych, poradników, check-list do pobrania przez klientów
– Teksty marketingowe – do ofert, mailingów, landing page, ulotek, folderów
– Zarządzanie treścią serwisu internetowego – dodawanie aktualności, zmiana statusu mieszkań, aktualizacje
Eventy i akcje niestandardowe
– Scenariusz i organizacja Dnia Otwartego
– Współpraca ze społecznością lokalną
– Koordynacja udziału dewelopera w targach mieszkaniowych
– Akcje ulotkowe, wydarzenia w plenerze
– Organizacja imprez integracyjnych dla pracowników
Szkolenia
– Sprzedaż nieruchomości
– Budowanie zespołów sprzedażowych
– Prowadzenie działań marketingowych
– Tworzenie angażującej komunikacji w mediach społecznościowych
– Badanie potrzeb klientów
Sprzedaż inwestycji na wyłączność
– Opracowanie planów sprzedażowych
– Przygotowanie polityki cenowej
– Budowa zespołu sprzedażowego
– Aktywna sprzedaż mieszkań
– Przygotowanie dokumentacji sprzedażowej
FORMY WSPÓŁPRACY
FORMY WSPÓŁPRACY
– ZEWNĘTRZNY DZIAŁ MARKETINGU
– SPRZEDAŻ INWESTYCJI NA WYŁĄCZNOŚĆ
– WYBRANE DZIAŁANIA PROJEKTOWE
– KONSULTACJE BIZNESOWE
– SZKOLENIA
– AUDYT DZIAŁAŃ