WSPARCIE MARKETINGOWE DLA DEWELOPERÓW

Od 2008 roku wspieram deweloperów w prowadzeniu działań marketingowych i sprzedażowych. Współpracowałam z takimi firmami jak: Archicom, Toscom, Sanbet Nieruchomości, IgnerHome, Gant Development. Działałam jako zewnętrzny dział marketingu, tworzyłam i realizowałam kompleksowo strategie marketingowe bądź realizowałam wybrane działania, pełniłam rolę pełnomocnika spółek, pracowałam na etacie w działach sprzedaży i marketingu.


To pasja do nieruchomości sprawia, że z zaangażowaniem podchodzę do kolejnych projektów, a wieloletnie doświadczenie pozwala mi zaproponować najlepsze działania dla Państwa firmy i inwestycji!

  

W czym mogę pomóc?

Wprowadzenie inwestycji na rynek

– Przygotowanie strategii marketingowej

– Opracowanie budżetu marketingowego

– Przygotowanie nazwy inwestycji oraz logo

– Projekt i wdrożenie strony internetowej

– Katalog inwestycji oraz rzuty mieszkań

Marketing nieruchomości

– Reklama internetowa – FacebookAds, GoogleAds, Remarketing, Mailingi, newslettery, pozycjonowanie strony www

– Outdoor – billboardy, banery, tramwaje i autobusy

– Radio i kino

– Portale nieruchomościowe

– Akcje niestandardowe np. wysyłka SMS

Analizy

– Analiza konkurencji

– Analiza potencjału lokalizacji

– Tajemniczy klient w biurach sprzedaży

– Badania satysfakcji pozakupowej

– Rekomendacje dotyczące inwestycji – struktury mieszkań, części wspólnych, itp

Materiały reklamowe

– Logo inwestycji, wizytówka, papier firmowy

– Projekty materiałów reklamowych – foldery, plakaty, ulotki, banery internetowy billboardy, roll-upy

– Oznakowanie – inwestycji, biura sprzedaży, samochodów

– Sesje zdjęciowe – inwestycji, mieszkań, zespołu

– Filmy promocyjne i wizerunkowe, dzienniki budowy

Wartościowe treści

– Prowadzenie systematycznej komunikacji w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube

– Copywriting – przygotowanie treści aktualności, wpisów blogowych, artykułów sponsorowanych, poradników, check-list do pobrania przez klientów

– Teksty marketingowe – do ofert, mailingów, landing page, ulotek, folderów

– Zarządzanie treścią serwisu internetowego – dodawanie aktualności, zmiana statusu mieszkań, aktualizacje

Eventy i akcje niestandardowe

– Scenariusz i organizacja Dnia Otwartego

– Współpraca ze społecznością lokalną

– Koordynacja udziału dewelopera w targach mieszkaniowych

– Akcje ulotkowe, wydarzenia w plenerze

– Organizacja imprez integracyjnych dla pracowników

Szkolenia

– Sprzedaż nieruchomości

– Budowanie zespołów sprzedażowych

– Prowadzenie działań marketingowych

– Tworzenie angażującej komunikacji w mediach społecznościowych

– Badanie potrzeb klientów

Sprzedaż inwestycji na wyłączność

– Opracowanie planów sprzedażowych

– Przygotowanie polityki cenowej

– Budowa zespołu sprzedażowego

– Aktywna sprzedaż mieszkań

– Przygotowanie dokumentacji sprzedażowej

FORMY WSPÓŁPRACY

FORMY WSPÓŁPRACY

 

– ZEWNĘTRZNY DZIAŁ MARKETINGU
– SPRZEDAŻ INWESTYCJI NA WYŁĄCZNOŚĆ
– WYBRANE DZIAŁANIA PROJEKTOWE
– KONSULTACJE BIZNESOWE
– SZKOLENIA
– AUDYT DZIAŁAŃ

Zapisz się do newslettera
i otrzymaj bezpłatny materiał!

.